måndag 2 mars 2009

Ut i slasket


Var i valet och kvalet - ska man ut och springa trots lite förkylning? Min sjuksköterske-kompis avrådde mig bestämt, men jag behövde verkligen röra på fläsket så det blev en lugn joggingtur på 7-8 km i snömodden. Helgens motion var verkligen inget att skryta med, halsontet tillät mig bara en powerwalk på söndagen.
Återigen - vilken tur att jag ääääälskar soppa. Ett bra sätt att komma tillbaka efter helgens njutningar.

Frukost 4 P
Lunch tomatsoppa m. lite minikeso 3 P
Mellis apelsin
Middag potatis & purjolökssoppa, en fralla m. slankost 5 P
Mellis 1 ryvita m. slankost + te 2 P
Totalt 14 P

A P = 3 P

Imorgon
Cykling 1,2 mill
Kycklingfile till lunch
Soppa på kvällen

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Var försiktig bara...:) "Fläsket" kan vänta tills du är frisk ;)

Kramar