måndag 30 mars 2009

Invägning, måndag morgon.

Jag är med i en tävling, lag tjockis och ska gå ned 1,5 kg på två veckor. Fixar jag väl! Men det är nästan komiskt på hur olika jag väger på fredagar mot måndagar. Idag vägde jag mig och vågen skvalpade upp till 66,7 kg. Jag tänker 1. vätska 2. dåligt med toabesök.
Ska bli spännande nästa måndag. Dagens svårigheter = två personalfester på samma dag, gick galant. Tackade nej till vin på två olika ställen, härligt! Åt väldigt lite på kvällen, märkligt lite mat på bägge festerna - det tackar vi för. Var tvungen att äta en ryvita med ost nu på kvällen. Cykling idag.

Veckan har en jobbig knorr i slutet - är bortrest torsdag- fredag med middagar vilket innebär vin & mat igen. Får se om jag tar ett glas eventuellt. Lördagen tänker jag äta & dricka vad jag vill för då har jag FF (familjefritt) hemma och har tjejkväll. Kul!

Imorgon
Cykla, träna, soppa till lunch, kyckling till middag.javascript:void(0)

1 kommentar:

evvia sa...

Hej!
Ja det här fixar vi lätt ;)