torsdag 26 mars 2009

hej å hå


Idag är jag urlakad. Trots att jag ätit lite kyckling och sallad till lunch, mellanmål x 2 (äpple & minikeso), ett ägg och till middag lite pasta (1,5 dl kokt kanske) köttfärsås, kvällsmellanmål 2 ryvita m. ost, en apelsin= plenty!
Ändå cyklade jag OCH tränade, inte box som jag hade tänkt men 30 min intensiv kondition och styrketräning på det. Måste bara hurra för mitt fantastiska gym; Sportlife exclusive i Göteborg. Knör man ner 1. sportbehå 2. skor i handväskan så klarar man sig, allt det andra får man på plats. Lyxigt värre!
Men nu kommer helgen= prövningen..hjälp! Skönt att det är en lugn helg utan inplanerade roligheter, så jag ska hålla mig från vin och godsaker.

Imorgon

Soppa till lunch, räkor till middag, smoothie på kvällen, grönsaker med dipp och ramlösa. Oh yes!
Om jag får ihop den där timmen så kanske en joggingtur antingen morgon eller kväll. Imorgon är jag ensam och ska serva bägge döttrarna med ni vet, dagis, skola, dans, hämtningar...

Inga kommentarer: