lördag 28 mars 2009

En käftsmäll...

i luften...Dagens träning bestod av Body Combat; tuff träning där tanten (jag alltså) stod och boxades mot mina låtsatsfiender. Shit, vilken jobbig träning! Än värre var det att instruktörens headset var trasigt så någon vidare smidig ingång eller vägledning in i Combat världen blev det inte.
Dagens mat är helt ok för att vara en lördag. Jag är sjukt sugen på vin! på godis! på glass! Men jag stålsätter mig. Mat idag; onaka tll frukost, soppa m. lite fetaost, lite råris, mellanmål en ryvita m. ost och kaffe, smoothie. Vi har haft middagsgäster och då bjöd jag på ungsbakad citron & vitlök lax, potatis och röd kaviarsås. Tack och lov var våra gäster bilburna vilket innebar att vi inte korkade upp vinflaskorna. Hade nog inte klarat det! Till dessert blev det en smal kladdkaka, alla fick grädde till utom jag som faktiskt inte gillar grädde. Tur för mig!
Men jag är mentalt på väg ut för att köpa godis, kroppen är dock kvar i soffan.

Imorgon springer jag på morgonen. Vi äter hemmagjord pizza på kvällen. Lunch blir något enkelt.

Inga kommentarer: