måndag 16 mars 2009

Uppdatering


Just när jag fått två läsare (tack snälla!) så har jag varit långt ifrån min dator. Vad har jag då gjort? Jo, jag har ätit hamburgare, sett massor av film, minglat och druckit vin alldeles för ofta (snart kanske man ska fundera lite; två glas i onsdags, två i torsdags, två i fredags, två i lördags...hmmm...) ätit godis, åkt tåg, umgåtts med vänner och familj och joggat en hel del!
Var ju borta med jobbet ons-fre med fullspäckat schema och middagar och mingel...Trots detta gick jag upp 6.45 för att springa och gyma en timme innan dagen startade både torsdag och fredag. Lördag smällde jag till med att springa Göteborgsvarvet. Japp hela vägen!
Vägde mig inte i fredags. Men nu på fredag igen kanske?

Imorgon
Cykla till jobbet, kyckling och sallad till lunch, soppa till middag.

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Haha, det är inte lätt att tillfredsställa alla...

Sprang du hela loppet??? Herremingeeee!

Satine sa...

Äggdeff innebär att man äter först och främst ägg, till äggen lite tillbehör såsom räkor, majonäs och lite grönsaker - men ägg är huvudingrediensen.

Väldigt effektivt om man kör enligt LCHF och hamnat på en platå. För mig har det gett otroligt bra resultat efter semestern!