onsdag 4 mars 2009

Glorian är putsad!


Minsann tänker jag på allas bästa idag. Hämta unge på dagis, check. Köpa fotbollsstrumpor till stora ungen, check. Laga mat, check, mannen hemma & vänder "är det ok att jag sticker ut med några kompisar" check. Men sen så klockan halv åtta, lillunge nattad, kolsvart ute då snörar jag på mina nya härlig joggingskor. Det bidde en repris: Asic Gel 1140 för 1100 kronor.
Och näe egentligen borde jag inte, har lite lite ont i halsen fortfarande. Men jag har ju det jämt! Sju härliga kilometer i mörkret.

(igår cyklade jag bara till jobbet =1,2 mil och höll dieten fint)

Frukost 4 P
Mellis en minikaka 1 P
Lunch en och en halv macka + minikeso & grönsaker 3 P
Mellis minikeso 0,5 P
Middag rotsakspytt m. lite choriza 5 P
Mellis 2 ryvita m. slankeost 2 P
Totalt 15,5
Aktivitetspoäng 3 P

Imorgon
cykla till jobbet, soppa till lunch, pasta till middag

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Oj vad du håller i gång! Men nu har du inte långt kvar till målet! :)

Kramar