måndag 13 april 2009

Lite uppstoppad kanske?

Påsken är inte lätt. Det är ursvårt att inte äta godis och god mat, men jag har försökt att unna mig utan att äta överdrivet mycket. Det har blivit en del godis och annat onyttigt. Men efter två vilodagar så körde jag powerwalk på morgonen både lördag och söndag. Idag sprang jag på-landet-rundan. Har hittat en skön runda som är ca en mil, men jag var lite stinn efter alla kolhydrater så jag lade på lilla på-landet- rundan också. Kanske att det blev 1,3 km eller så. Det var inte så jobbigt faktiskt utan vääääldigt skönt.
Vi håller på att göra om vårt garage på landet till gäststuga, så jag har målat och målat och målat i helgen. Puh!

Imorgon
Cykla 12 km, träna på gymmet, soppa till lunch, dessvärre har jag en bjudning på kvällen som innefattar räkmacka och vin. Kanske att jag skiter i vinet? Eller räkmackan och bara sitter med lite bubbelvatten?

1 kommentar:

MassageLotta sa...

Men en runda på dessa km är ju toppen, du hittar vägen till ditt mål snart eller är det lika trögt som för mig, fattas bara 3 ynka kg....
Hej