torsdag 19 februari 2009

Såja!

Tack söta viktdrottningen, du ger mig peppen jag behöver!
Och jag har hittat nyckeln till viktminskningen. Tror jag! Jag måste tänka tvärtom, jag måste tänka på hur många kilon jag vill träna bort och räkna ner. Jag nöjer mig också med 62 kilo, helt ok för längden 167 cm.
Förra fredagen hade jag 6,1 kilo kvar.

Frukost 4 P
Lunch, liten portion kyckling med pytte-pytteris och sallad 5 P (skippade kakan som ingick i kaffet, bravo!)
Mellis smoothie 3 P
Middag broccolisoppa, två knäckeryvita m. halv avokado, lite fetaost. Paprika 4 P
Totalt 16 Poäng, på gränsen till för lite
A-poäng (hård kondition 15 min, intensiv styrketräning 15 min, afrodance 60 min) = 4 P

Imorgon:

Tomatsoppa i termos till jobbet, ett glas vin på kvällen, popcorn, vila.

Inga kommentarer: