fredag 20 februari 2009

Trött fredag..

Förstår inte allt snack om Let´s Dance, tycker det är skittråkigt. Ännu värre tycker jag om spårvagnar, jag hatar spårvagnar! Verkligen hatar, nu när det är snö ute kan jag inte susa iväg till jobbet så där snabbt utan måste ta bilen (vilket jag inte gör eftersom jag är en miljövän) eller suga i mig Västtrafik. Istället för 20 minuter kan det ta uppemot det dubbla. Arrgh!

Ingen motion blev det heller, fredag går jag tidigt för att ta med 5-åringen på dans som börjar 15.30. Mannen är på AC/DC i Sthlm, så näe ingen träning.

Frukost 4 P
Mellis två ryvita 1 P, nötter 1 P
Lunch tomatsoppa 0 P
Mellis banan 1,5
Middag, hemmapizza tortillabröd 3 P, chevre 3 P, lite köttfärs 2 P, olja på sallad 1 P, två glas vin 4 P, popcorn 2 P =
Totalt: 22,5 poäng.

Imorgon:
Träning 60 min på gum ( jag SKA få till det), magert på dagen, fest på kvällen, helt ok.

Inga kommentarer: