söndag 22 februari 2009

Mysig helg blev det!



Har inte varit så nogräknad med poängen, men tog det lugnt på gottfronten. Inget godis, lite bra buffemat, lite vin. Men mycket träning. Fick ihop 8km i ganska högt tempo på lördagens morgon, satte ungarna framför morgonbollibompa! Idag blev det en timmes intensiv på gymet, kondition i 40 min, 20 hård styrka.

Imorgon:
Måste planera veckan idag och få in matplanering & motion.

Lägger in en förebild. Är väl inte jättefet, men visst ser man att fyra kilo+ ska väck.
Tar med en bild från 2007 mars, jag var nog ännu fetare då, fast jag vägde samma.
Skrämmande att jag hållit på och kämpat med några futtiga kilon i två år!!! Samtidigt så har något djupt kvalitativt hänt - jag har lagt om preferenser på mat och motion. Lever väldigt mycket sundare idag.

Inga kommentarer: