torsdag 14 augusti 2008

Ont i halsen - asch!

Det blev en joggingtur trots att jag hade lite lite lite ont i halsen. Så 06.30 galopperade jag runt Slottskogen i stormen.
Till frukost behövde jag bättre bränsle än vanligt; det blev en smoothie av en halv avokado, en liten banan, llite blåbärproviva och lite björnbär från frysen. Smarrigt! Jag toppade allt med lite linfrö, kruskakli, solrosfrön och någon valnöt.
Jag var inte hungrig förrän 11. Rekommenderas!
Mellis: minikeso med lite c-nötter och tranbär
Lunch: halv portion lax, råris och broccoli ( 4 åringen åt upp halva min onsdagslåda som jag hade glömt hemma igår) + en halv avokado och lite minikeso.
Mellis 2: lite nötter & tranbär
Middag: vit fisk ( inte torsk!) med vitlök/persilja/sardeller/svarta oliver och råris. Mannen var i sitt esse idag.
Mellis 3:äpple. Enligt min diet rena synden!

Nu är jag skittrött och har grymt ont i halsen. En kopp te så däckar jag.

Inga kommentarer: