söndag 24 augusti 2008

Helgens botten & toppen

Fredagen blev som jag har tänkt...
Ingen jogging eller så. Same same hela dagen. Lunch blev lite aburgin och nötfärs. Hemma tog jag 2-3 köttbullar, lite keso, fetaost innan vi åkte ut till landet. Räkor, två mörka tunna brökskivor, grönsaker och lite avokado, två glas vin och popcorn. Jag var snorhungrig hela dagen!

Lördagen blev helt vild: powerwalk på morgonen, 45 minuter. hittade kantareller på vägen! Frukost, same + en kopp kaffe o en digistve. Lunch: kötffärssås och grillade aburginskivor med fetaost. Fika, världens onyttigaste och godaste banankaka, lite godis ( med betoning på lite) middag: hemmagjord tortilla-pizza och sallad, två glas vin, efterrätt björnbärspaj och glass. Lite överblivna popcorn och en polkagrisstång. Asch!

Söndagen: joggade en mil ( hittade kantareller igen - men hoppade över dessa, jag sprang!) frukost, samma som lördag, lunch omelett med getost och sallad, mellis ett halvt hemma-äpple och en grape, middag tandori-kyckling och råris, en knäckemacka med ost och ett äpple. jag är svinhungrig nu!

Toppen: massor av skogspromenader, svampplockning och björnbärsdito. Fantastiskt väder!
Botten: resten av familjen var tvungna att åka till stan för att gå på barnkalas. ...

Inga kommentarer: