onsdag 27 augusti 2008

Nej och äsch!

Nej, det går inte så bra. Jag är INTE på topp. Har svårt att definera varför...kanske för att allt är ganska, nej - allt är väldigt! - bra. Vi bor väldigt bra i en fin sekelskiftsvåning, stor och tjusig, vi har ett underbart sommarhus, vi har två fina barn som går i stans bästa skola, min man är både snygg, intellegent och ett otrolgt spännande jobb, själv mår jag prima och har ett toppenjobb som jag snart byter ut mot ett toppen-toppen-jobb.
Allt är helt enkelrt FÖR bra.
Det finns ingen förändringspotentioal i något och det gör mig frustrerad!
Kanske är det därför jag är lite utflippad rent matmässigt. Inga jätte-utflippade grejer, men helt klart åt fel håll.
Idag har jag köpt godis ännu en gång, samma typ av choklad och nötblandning igen! Och druckit vin, ätit potatis, ätit paj och glass. Och bröd! Skärpning! Samtidigt vill jag inte ge mig själv dåligt samvete för ganska normala saker.
Motion: 45 min powerwalk med inslag av jogging.
Frukost: same
Mellis: keso, nötter, tranbär
lunch kassler & potatispytt (liten portion + en avokado
mellis: nötter och tranbär, päron
mellis: choklad och nötblandning 80 gram
middag: kyckling och potatis, rotfrukter, 1,5 glas rödvin, 2 skivor franskt bröd, åppelpaj och en klick vaniljvisp & en liten klick glass.
Tja, vad säger man. Inget att bli hysterisk för. Men detta är inte vad jag ska äta just nu.

Inga kommentarer: