onsdag 20 augusti 2008

Hungrig!


Så in i bänken hungrig.
Trots att
A) jag har INTE tränat
B) jag har ätit massor av mat

Kanske är det psyket som leker lite med mig.
Imorse sa nämligen vågen till mig med STORA BOKSTÄVER: Du är under 65.

Tack! Det var ett tag sedan, känns fint att se andra siffror än de jag brukar se.

Idag har jag varit lika exemplariskt duktig som jag numera brukar när det kommer till ämnet godsaker. Och tror mig! Jag är ännu inte van att jag är en nej-sägare. Inte till bullar och annat mumsigt.Men nu så... Idag hade jag studiebesök från Finland och bjöd flott på bullar. Men tog jag någon. Icke. Gi-dieten sätter sina spår i pösiga brallor.

Dagens skörd:
Frukost: same
Mellis: same
Lunch:köttfärsbiffar med fetaost och sallad. Mumsigt - supergott helt enkelt!
Mellis: same
Middag: lite köttfärssås och auburgin + lite riven ost + lite grädde - puff in i ugnen. Ungarna fick pasta till
Mellis: keso och solrosfrön

Dagens bästa, min man som kom in efter sen gymträning och poserar.
-Ser du arbetargrabben i mig fortfarande?
Japp, det gör man. En riktigt riktigt snygg snickare bor inne i honom.

Imorgon har jag en liten pestdag, hålla ordning på en mängd saker och människor under en halvdag.
Jag ska fira med jogging på kvällen och sushi till lunch,
Cause I´m worth it.

Inga kommentarer: