tisdag 19 augusti 2008

Aj- ont-usch - igen

Näe, fy, nu har jag ont i halsen igen. Det betyder att jag har kört för hårt., ja jag fattar. Men ändå! (som 4-åringen alltid säger om man tycker annorlunda) Så j-a har jag ju inte tränat. Vad är egentligen en springtur på 45 minuter mot 8 timmar sittande på en stol framför datorn. Det är ju patetiskt och löjligt att min kropp har mage att klaga på den fin-fina träning som jag ger, jag bjussar! på.
Va?
Kunde jag separera mig från min kropp så hade jag lämnat den där vid datorn på jobbet och så hade jag gett mig ut på ett dubbelpass. 1,8 milen i Skatås skulle sitta fint!

Okej, rapportering. 45 minuter = 1,5 varv i Slottis.

Frukost: same same
Mellis: keso och c-nötter, någon tranbär
Lunch: tonfisk , halv burk typ, keso, avokado och någon trist tomat
Mellis: päron och nötter
middag: nötfärsbiffar med fetaost, sallad. Supermumsigt, men jag fick ont i magen..kroppen igen..efterrätt vattenmelon.
Mellis en kopp te, minikeso, en fullkornsskorpa.

Inga kommentarer: