måndag 25 augusti 2008

Möte möte möte


Ja, fy! Jobbet har kickat igång på allvar. Merparten av dagen har bestått av möten som jag hållt i. Och jag har köpt bullar till varenda en, sammanlagt över fyrtio personer.
Hur många bullar åt då jag? Ett äpple är svaret! Det är syndigt nog för mig i dessa tider. Dessutom har jag ätit fem bitar sushi, med tillhörande ris. Hmmm.. Slarvigt!
En joggingtur på 45 minuter kan jag iallafall lägga på pluslistan. Någon PT kör Boot-camp i Slottskogen, de ser för roliga ut! Knäböjer i led uppför backen, försöker intervall-springa på raksträckorna. Det är värt att ta ett extra vara runt slottis för att få syn på dem...

Frukost: same
Mellis: keso, nötter
Lunch: 5 sushi -små!
Mellis: keso nötter
Mellis: ett äpple
Mat: kålpudding. lingonsylt. ostbit.

Inga kommentarer: