måndag 10 mars 2008

surpuppan som svällde och försvann

Fredag, lördag och söndag gick i ett nafs.
Slurp, gurp, mums - en massa tjafs
slank ned i mitt stora hungriga gap
tills jag inte orka mer och släppte en rap...

Jag rörde mig icke - varken i fredags eller lördags. Däremot var jag på krogen och after-workade i fredags. Det blev fyra glas vitt vin. En nudelsallad och liten förätt. Lite popcorn också. 5 bitars sushi till lunch. Och nån frukt på dan.
Lördag- frukost, lunchmacka (polar extrem med ost) frukt, 100 gram mörk choklad, taco, en hård och en mjuk tortilla, godis.
Söndag - frukost, lunch liten Ikeaköttbullar o en potatis, middag kokoskycklinggryta och ännu mer godis.
Men söndagen ägnade jag åt en låååång härlig joggingtur. En timme iallafall. Kanske 9 -10 km, idag var jag i slottskogen och körde två och ett halvt varv.
Jag var så suuuuuuuuuuur, min stackars familj bara skrek till slut - UT OCH SPRING

Jag klarar inte av kalas - jag äter lite för mycket och har inte haft tid att träna. Surt sa räven och sur blev jag. Men när jag fick snurr på benen blev jag glad igen.

Inga kommentarer: