måndag 17 mars 2008

Mumsande i Stockholm

Nu har jag gjort Stockholm i ett par dagar. Och det var inte helt enkelt, det där med mat och motion.
Men onsdag var ok. Förutom att jag åt en stor lunch -thaimat, kokoscurry kyckling och sedan en mc feast med pommes. Varför då undrade jag själv efter att allt var uppätet. Dessutom åt jag några godisbitar. Hmmm. Ingen motion.
Torsdag; sprang längs Riddarfjärden, himla skönt.
Frukost - fantastisk frukost på Rica i gamla stan!. Lunch chibata med salami och brieost. Middag en halv pizza och 100 gram choklad och två glas vin. Inte så bra.
Fredag - mer fantastisk frukost. Två danska rågbrödmackor med brieost på. Lunch, färsk tortellini och 3 vitlöksbröd. På kvällen blev det en halv hamburgare på en pub, en öl och några pommes. Och några godisbitar...
Sprang Riddarfjärden igen.
Lördag - mindre rolig frukost på Hotel Birger Jarl. Lunch någon thaimat (återigen röd currygryta med biff) som vi delade på. En dajm. Hemmagjorda vårrullar på kvällen och lite glass och vin. Lite saltgodis.
Sprang Djurgården runt.
Söndag
Mer inte så rolig frukost. Lunch blev 5 pyttesmå sushibitar. Mellanmål en glass (Magnum) och lite saltgodis. Middag havregrynsgröt.
Ingen motion dessvärre.

Jag känner mig lite plufsig och tänker inte väga mig!

Inga kommentarer: