måndag 17 mars 2008

Inget gymkort- snyft

Idag har jag tagit på mig offerkostymen.
Kanske är det mitt straff för alla excesser i huvudstaden som gör detta?

Jag tog med mig gymkläderna och eftersom mitt kort har gått ut på gymmet skulle jag köpa ett nytt. Men jag lät ett möte dra över tiden så att jag inte kunde gå och träna...så dumt Var kanske lite i valet och kvalet om jag verkligen ska förnya mitt kort, men eftersom det snöar ute och jag måste -måste- måste fortsätta hålla mig i form till Göteborgsvarvet så SKA jag köpa ett nytt kort.
Så det så! Jag ska elda upp min offerkostym!

Matintag: frukost -älskade Onaka, kruskakli och några russin. Mellanmål clementin. Lunch potatissoppa. Mellanmål clementin + äpple. Middag pasta med köttfärsås och vitkålssallad. Mums! Jag var verkligen jättehungrig!
Motion = zero.
Men nu ska jag faktiskt cykla en stund. Minst 45 minuter.
Cause I´m worth it!

Se - det är rena självterapin att skriva blogg. Man får en stund självanalys och peppning.

Inga kommentarer: