lördag 22 mars 2008

Avgiftning på gång..

Ja, jag har faen bestämt mig. Jag är sockersjuk och djupt beroende av godis. Jag äter det inte så ofta, men när jag väl köper godis kan jag absolut inte dela med mig av det, jag blir nästan aggressiv...
Så jag har bestämt mig, jag ska inte äta godis på ett tag. Inte förrän den 17 maj som tidigast.
Jag får äta glass som efterrätt eller tillsammans med familjen. Jag får äta desserter. Jag får äta nötter och sånt som lördagsgodis. Jag får äta popcorn.
Så jag lär inte dö svältdöden.

Och jag ska göra ett ärligt försök att skippa bullar och annat under veckorna. Det är inte värt det.
Nu vill jag bli bättre på att springa och få mig själv i form inför Gbg-varvet och sommaren.

Wish me luck!

Och nu ska jag äta mina sista godisbitar....på ett tag.

Inga kommentarer: