torsdag 27 mars 2014

Kämpar på

Varje dag går jag upp kl.06.00. Jag hoppar i träningskläderna, dricker ett glas vatten, borstar tänderna och slänger mig på cykeln för att ta bussen till gymet. Varje morgon.

Igår körde jag yoga 60 minuter och sprang sedan 3 km.

Idag sprang jag 4 km och körde sedan 30 minuter Grith Plyo (tror jag att det heter). Sjukt jobbigt men fick lite fart på mina livsandar. Så smart att man går igenom kroppen på 30 brännande minuter.

Hade väl tänkt att halvfasta idag, men jag har nog ätit mer än de där 500 kalorierna, men jag har inte gjort det för att jag var hungrig, snarare...uttråkad?
Vad åt jag då? Ett äpple, lite tomatsoppa med en klick creme fraich, en knäckebrödsmacka med två skivor ost på, ett päron och en glutenfri våffla med lite lite sylt och creme fraiche på.

Men jag går inte ner i vikt. Däremot händer det saker med kroppen, den börjar bli mindre tant-lik och mer...liksom...lean?

Inga kommentarer: