söndag 16 mars 2014

Lite mer motiverad

När kroppen äntligen gav upp och äntligen släpper lite fett så går motivationskurvan upp. Det är möjligt att jag äter för lite överhuvudtaget, jag vet inte. Eller så har jag ätit för mycket, men det är isåfall jättekonstigt. Provvägde mig hemma naken i lördags och då vägde jag 67,4 kilo. Men jag väljer att följa den kurvan som jag har på gymets våg, med skor och allt på.

I helgen har jag varit hyfsad modest, jadå det har blivit vin och drinkar, popcorn och någon ruta mörk choklad men jag upplever att jag ätit jättebra ändå i överlag. Lite och så.
Igår powerwalk på en fantastisk vårmorgon. Idag 11 km löpning i småregn. Men så hög jag var eftetåt.

Nästa vecka är det jobbresor i tre dagar. Ofta lika med sämre val och lite vin här och var. ...jag ska göra medvetna val i alla fall.

Inga kommentarer: