fredag 14 februari 2014

Minus 500 gram i veckan, det grejar vi väl?


Okej, hur var det med matten nu då? Dags att damma av dess kunskaper för nu ska jag räkna minus och plus. För nu måste jag upp i tempo och upp i längd om jag ska fixa ett marathon. Och jag måste ner några kilon. Dels hjälper det mig runt de där 4,2 milen och dels har jag kläder i hela garderoben som jag inte får på mig längre.... Målvikt om sex veckor eller närmare bestämt 10 april är att väga 65 kilo med gymkläder och skor. Inte orimligt alls, ett halvt kilo fett i veckan borde jag kunna skala ned. 14 februari Sprang 8.0 km på 40.0 minuter (löpband) Sprang totalt 10 km på 51,35 minuter Väger 68,6 kilo med gymkläder och skor på gymmets våg. Incheckning om en vecka igen. 21 februari borde jag väga 68 kilo

Inga kommentarer: