måndag 24 februari 2014

ett halvt kilo i veckan, invägning fredag


Japp, efter den lilla fuskvägningen - dvs en dag tidigare - kom den riktiga dagen då jag skulle ställa mig på gymets våg. Jag valde i fredags ett annat gym och ställde mig inte alltså på samma våg. Om jag fick ett resultat? Jajamensan!!! Dessutom precis 500 gram!!! Men tyvärr plus. Jag döööööör! En hel veckas träning och diet - och vad händer? Jo, jag GÅR UPP i vikt och det till nya höjder. ARRRAGGGHH! Jag fattar ju att muskler väger mer än fett. Jag vet att min kropp är grymt trög, den har någon/några veckors fördröjning. Men ändå....

Helgen då? Powerwalkade på morgonen, kanske 7-8 km. Tränade som en tok på lördagen, sprang 7,5 km och körde styrka. Ungefär samma som dagen innan. På söndagen gjorde jag ingenting alls. Inte i dag heller. Matmässigt så vräkte jag i mig hemmapoppade popcorn i fredags, käkade ganska lite på lördagen och på söndagen, känner mig lite sjuk faktiskt... Idag har jag fastat fram till tre, då jag slurpade på en apelsin och sedan en enkel middag med broccoli och kyckling (och nötter) och sedan fruktsallad (med några få nötter). Imorgon är jag på det igen! Träna, träna, träna!

Inga kommentarer: