söndag 20 mars 2011

?

Jag har tränat på bra denna veckan, har tränat alla dagar utom onsdag som blev en lååååång arbetsdag utan en sekund till träning. Jag har ätit jättebra under veckan, med tanke på att jag varit på jobbresor HELA veckan. Räddningen har varit avocado som jag har haft i väskan. Har kanske inte ätit så mycket mat men lite här och där.
I lördags powerwalkade jag i 60 min på morgonen och sen sprang jag 1 mil lite drygt på 56 minuter - vilket hade kunnat bli ännu bättre om jag inte hade GÅTT 5 minuter av dessa (hade tänkt att avsluta men valde att fortsätta istället)
Enda lilla missödet var lite glass i lördags. Shit happens tänker jag.
Vin? Ja tyvärr, nu låter jag som värsta alkisen, men på jobbresorna är det mingel på kvällarna och på helgerna är det middagar med vänner, så skrämmande nog har jag drukcit fyra kvällar denna veckan. Två glas två kvällar och ett glas två kvällar, sammanlagt alltså 6 vinglas.... Detta är min akilleshäl, måste lära mig att umgås socialt med människor UTAN att dricka vin i baren. Så j-a svårt kan det väl inte vara?

Inga kommentarer: