onsdag 23 mars 2011

Ännu segare

Idag är jag nog inte frisk alls. Ont i huvudet och ont i halsen!
Ändå gick jag och små-tränade, med betoning på småträning. Jag powade i 45 minuter på 7.3 och småjoggade i kanske fem minuter på 10. Några situps, men mer pallade jag inte.

Funderar mycket över mitt vinpimplande. Det var faktiskt FEM kvällar förra veckan. Och en "taste" en sjätte kväll. Man blir ju nästan lite orolig faktiskt.

Idag har jag druckit veckans första glas. Jag och några kompisar var på teater och tog ett glas vin innan. Jag ska verkligen räkna gångerna. Imorgon ska jag först på bokklubb = vin (kanske kan jag slingra mig ur detta) och sedan på middag med mannen = vin.
På lördag har vi tjejkväll = vin. Vilket betyder TRE kvällar denna vecka.

Kanske dags att utmana mig själv på en vit vecka? Man måste väl för fan kunna vara social utan att dricka alkohol? Eller?

Inga kommentarer: