tisdag 24 juni 2008

Slut på tjockeriet

Näe, nu måste jag börja deffa. Jag blir bara tjockare och tjockare. Tror att jag använder träningen för att rättfärdiga att slappa till när det gäller maten. Måste nog hitta ett nytt förhållningssätt till godsaker. Att man inte behöver ta två eller fler, man kanske kan njuta av en. Att man inte alltid behöver ta det som bjuds. Att det är ok att slänga. Att jag inte behöver äta samma som alla andra i familjen, det är ok att ungarna äter chips eller mannen glass. Jag behöver ju inte göra det.
Jag ska helt enkelt lära mig njuta av det där lilla.
För nu vill jag skörda frukterna av min träning, jag vill bli smal och snabb.
Nu är jag tjock och ganska snabb. Jag vill kunna ha på mig jeans utan att det stramar här och där.
En härlig jogg innan jobbet satt fint.
Jag lägger upp en liten plan endera dagen här.

Inga kommentarer: