torsdag 15 september 2011

Lunka runt på söder

Som göteborska blir man så lycklig när man får möjligheter att lunka omkring på underbara söder. I morse vaknade jag på Clarion och sprang ut i den underbara staden Stockholm. MÅSTE flytta dit!

I veckan körde jag ett pass på löpband och stairmaster - 6 km löp och 20 minuter på stairmaster och enligt glädjekalkylerna på maskinerna kom jag upp i hysteriska 630 kalorier och det tackar man för.

Onsdag blev det inte tid till motion alls tyvärr. Men matmässigt har jag varit såååå duktig, trots tillställningar, bjudluncher och hotellfrukostar. Jag tror att jag verkligen har bytt vanor nu. Min frukost på hotellet bestod av en skål yoghurt med linfrö, hasselnötter, björnbär och kokos. En kaffe, två finn crisp med kalkon o ost, några skivor lyx = melon. Och så snodde jag med mig två ägg till mellanmål.

Det flyter på ganska bra alltså.

Inga kommentarer: