onsdag 8 juni 2011

fastar i ytterligare tre timmar till...

Nu är jag hungrig faktiskt...

Dagens mat = O, fram till kl. 16.30 då jag bröt fastan med en proteindrink, en light energidryck. Sen var det fest och då åt jag 2.5 små kycklingspett, lite lax, ett litet lammfärsspett, några kräftbitar, några parmaskinkabitar, tre små melonbitar och en drink och två glas vin. Sen smakade jag på någon moussetårta. Känner mig nöjd med intaget eftersom jag var hungrig och det var fest...

Dagens motion 9 km cykling. Totalt blev det 29 km cyckling.

Men snart bryter jag fastan och går på jobbfest.Men jag ska ta det lugnt och fint... Det här är verkligen smart/ bra sätt att göra det på. Hittade massor av info om dagsfastande och olika teorier som elitmotionärer håller sig med, typ Colting och så.

Inga kommentarer: