måndag 31 augusti 2009

Nu trillar jag dit!

Jag har några ätardagar på rad märker jag. Igår. Idag. Imorgon.
Och inte blir det så mycket träning måndag-tisdag heller. Men jag överlever, sen kör jag stenhårt resten av veckan.
Det roliga är när jag spaltar upp dagens misslyckande är att de inte oroar mig.

Frukost - onaka
Lunch - ett ägg, lite skinka, tomat, liten bit feta
mellis - ett PÄRON
Middag: soppa ETT VITLÖKSBRÖD ETT GLAS RÖDVIN
Efterrätt - ett halvt DIGISTIVE KEX + en liten bit BRIE + en NEKTARIN

aj aj :=0

För ett år sedan hade det här varit en dietdag.

I morgon blir jag utbjuden på Hos Pelle - en skön kvarterskrog här i krokarna. Jag fyller år förstår ni!

2 kommentarer:

Maribella sa...

OJ Oj OJ (märk väl de stora bokstäverna...)!!!
Du äter ju för lite vännen!! Säkert därför du känner sug!

Kram, och ha en underbar födelsedag imorgon!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

GRATTIS!!!!