måndag 31 augusti 2009

Nu trillar jag dit!

Jag har några ätardagar på rad märker jag. Igår. Idag. Imorgon.
Och inte blir det så mycket träning måndag-tisdag heller. Men jag överlever, sen kör jag stenhårt resten av veckan.
Det roliga är när jag spaltar upp dagens misslyckande är att de inte oroar mig.

Frukost - onaka
Lunch - ett ägg, lite skinka, tomat, liten bit feta
mellis - ett PÄRON
Middag: soppa ETT VITLÖKSBRÖD ETT GLAS RÖDVIN
Efterrätt - ett halvt DIGISTIVE KEX + en liten bit BRIE + en NEKTARIN

aj aj :=0

För ett år sedan hade det här varit en dietdag.

I morgon blir jag utbjuden på Hos Pelle - en skön kvarterskrog här i krokarna. Jag fyller år förstår ni!

2 kommentarer:

Maribella sa...

OJ Oj OJ (märk väl de stora bokstäverna...)!!!
Du äter ju för lite vännen!! Säkert därför du känner sug!

Kram, och ha en underbar födelsedag imorgon!

Anna Drott sa...

GRATTIS!!!!