söndag 9 september 2012

Träna med stort T

För tredje dagen i rad tog jag mig till gymet. Jag har inte varit där sen kanske april? Funderade allvarligt på att lägga ned kortet men visste att när jag väl säger upp det så ångrar jag mig. Istället åkte jag dit efter jobbet i fredags, flexade någon timme. Jobbigt men skönt. I lördags - på väg mot en fest - droppade jag förbi gymmet igen, stoppade in barnet i kids-rummet och fick en sån kick av träningen, körde hård konditionträning i ca 40-45 minuter + lite annat. I dag - på väg hem från festen - stannade jag igen på gymmet och bara svepte 35 minuters hård kondition, jag sprang på tempo 11,5 utan att det var jobbigt, bara roligt. Så skönt att vara igång! Festen? Drack välkomstbubbel men sen bara alkoholfritt...! Och det är verkligen inte jag i normalfall.

Inga kommentarer: