måndag 17 september 2012

Inget hjälper!

Det känns verkligen som om att det svårt för att inte säga omöjligt att gå ned i vikt denna gång. Jag tränar varje dag, tänker verkligen på vad jag äter. Men ändå är jag fortfarande fet och har mer fett än någonsin runt magen! Visst jag äter ost ibland, nötter någon gång, vin - ja. Kanske är det så att jag äter mer än vad jag tror? Kanske är det dax för en klassisk viktväktare = att skriva ned ALLT? Confession-time alltså. Jag tester någon vecka. Start idag. Motion= cykla motionscykel 60 min = 23 km. Frukost- ett ägg och en tesked smör. Mellis - ett äpple. Lunch - cambembertost ca 60 gram, en halv grillad kyckling, med skinn. Middag - ett glas vin. Fisksoppa med torsk, lax och rotfrukter, grädde, creme fraiche och potatis. en finn crisp med fyra ostskivor på. Två rutor choklad. Okej då. Det var ganska fett. Men jag tänker LCHF. Fel tror jag, alldeles för mycket gott.

Inga kommentarer: