torsdag 11 augusti 2011

Fortsatt nedåt ger goooooda spiraler

Idag vägde jag 62,4.
Man SKA ju inte väga sig vareviga dag men just nu tickar det på åt rätt håll. Kan det ha att göra med kokosfettet jag slänger i både juicer och smoothies? Att kroppen blir nöjd och att ämnesomsättningen ökar?
Nu har jag bara 2,4 kilo kvar till mitt nästa mål 60 kilo.
Sen ska jag försöka pressa mig ned till 58 för att stabilt ligga runt 58-60 kilo.

Det roliga och lite knasiga är att när jag nu börjar bli smal på riktigt kan inte hundra elefanter få mig att äta något som gör mig fet igen. Idag åt jag min vanliga frukost (smoothie/ juice men lade till en halv avokado) och sen gjorde jag massor av ärenden och var ute på stan = svårt att hitta något bra att äta. Så vad gör jag? Skiter i att äta. Det blev istället en sen lunch på två ägg och lite kalkon. Bra.

Inga kommentarer: