tisdag 5 juli 2011

Eller 66 kilo -here I come...

Ah vad fan.
Jag har varit på semester; Gotland/ Fårö en vecka. Trevligt! Joggade typ en mil eller mer om dagen, åt inga glassar eller mängder. Men åt lite nötter, delade en folköl om dagen, åt frukost samma varje dag (lättyoghurt, en skiva bröd med ost, åt lunch (supernyttigt med tonfisk och bovete eller liknande) och middag som oftast var lättare.

Och vad händer?
Jag ställde mig på vågen igår kväll, 65,8 kg!
Det borde vara omöjligt att gå upp så mycket, men så är det... Bara att gilla läget.

Men även om jag varit försiktigt med maten så har jag
- ätit bröd
- druckit öl
- ätit godis EN GÅNG!
- svullade i mig en hel hägendaz glass en sen kväll

Men jag måste verkligen passa mig nu. Så gårdagen ägnades åt DUKANS attack diet.
- två (och en halv) ägg till frukost
- kassler och kesella till lunch
- ett glas iskaffe ( med lättmjölk & en tesked sötningsmedel)
- mellanmål ett ägg och några skivor kalkon
- tre skivor gravad lax till middag
Joggade 7 km.

Och efter en sån dag väger jag alltså 65,8 kg. Sorgligt att jag är så jävla känslig för viktuppgång...

Inga kommentarer: