fredag 29 maj 2009

Oj oj oj-tider...


Nu är det mycket. Suck. Allt ska vara klart samtidgt på jobbet. Ungarna ska fira avslutningar kors och tvärs. Stockholm kallar med lååååånga möten. Jag är på landet . Jobbar "hemifrån" = Orust där jag är för att övervaka gubbarnas arbete med avloppet, vilket i princip betyder att nästa gång jag går på toa spolar jag också ned 60 000 kronor.
Går dåligt att jobba ordentligt, lite telefongrejer bara, så istället målas och fejas det. Tänk om folk visste att när jag svarar i min kontorstelefon" Ja, det är konsulent XX" så står jag på landet, rufsig, i fläckiga kläder och med färg i hela ansiktet.
Träning? Två gånger denna veckan, måndag och onsdag, sprang långt, fort och kände mig stark. Mat? Utmärkt, kör ganska mycket GI, men det blir lite nötter, naturgodis och choklad ändå. Känner mig tillfreds med kroppen just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Das glaubst du ja selbst nicht