tisdag 5 maj 2009

Kusin Vitamin är försenad


Ibland är frihetskänslan över att vara vuxen starkare...Idag kom jag hem senare än middagstid och kunde då själv bestämma min mat. Jag snodde ihop en mumsig smoothie bestående av frysens sista hemmaplockade björnbär, juice, banan, kruskakli, linfrön och en skvätt yoghurt. Lyxigt och gott!
På köksbordet låg också en postavi från TopForumla som säljer hälsokost via nätet. Yippie! -äntligen skulle mina vitaminer, proteiner och bantings-shakes vara i famn! Men väl i servicebutiken känner jag att paketet är alldeles för lätt, de har bara skickat hälften och vitaminerna som jag så väl behöver var inte med i paketet.
Suck

Imorgon
Cykla 12 km, soppa till lunch, chili på kvällen. Ingen träning i sikte...

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Så trist det är när beställningen inte är korrekt!

Håller med om att det kan kännas skönt att få välja själv vad man vill äta, utan hänsyn till varken man eller barn ;)

Kramar