söndag 19 april 2009

Usch då


Helgen har väl egentligen inte varit så tokig, men jag har haft lite ont i halsen vilket gör att jogging inte var aktuell. = jag blir lite "edgy". Men lite destruktiv har jag också varit...Jag hade kunnat PW, jag hade kunnat låtit bli bröd till räkorna, kunde ha låtit bli ost & kex i lördags, men näe. Och så går jag och ältar en fånig jobbsak som jag inte kan påverka, måste släppa det eftersom det tar energi och gör mig sur. Och så är jag dumt nog avundsjuk på min man som stack iväg och tränade, han sprang en mil och styrketränade. En normalt funtad kvinna skulle varit glad för han skull (och sin egen, det är ju jag som får njuta av hans vältränade kropp) men istället är jag lite sur och missunnsam. Så var det sagt - och nu släpper jag det. (och det är inte min mann på bilden, hehe...)

Imorgon
Morgonträning, soppa hela dagen, cykling till jobbet.
Måste detoxa mig lite.

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Så himla bra du skriver, det är precis som jag skulle skrivit detta inlägg själv.hi, hi!!
Känner så väl igen mig ibland, då jag har tankar i huvudet eller ej kan träna.....
Kram på dig...

Maribella sa...

Ha ha ha!!! Känner igen mej i det där med missunnsamheten... Kan vara en liten b-tch ibland!
Kram