torsdag 23 augusti 2012

Svårt att ta tag i sig själv...

...har jag just nu. Vet inte riktigt vad det beror på. Men jag är inte sugen alls på att träna. Och så äter jag lite hipp som happ, pendlar mellan måltidsersättningar och vin & nötter & godis. Inte bra alls faktiskt. Men liiiite rör jag på mig även om det är grymt motstånd och det är mycket mycket motvilligt. I måndags sprang jag typ 7 km (klockan fem på morgonen= guldstjärna) och idag (torsdag) sprang jag fem. Dagens vikt: vågar inte ställa mig... Dagens mat: äppel-morot-ingefära-drink till frukost, köttgryta till lunch, ett äpple till mellis och en suveränt god gryta chorizo, squash, champinjoner, tomater, lök och en skvätt grädde (0,5 dl kanske) till det grönsallad. MUMS. Sa även dottern! Här är en samvetsbild och förhoppningsvis en "point of no return" som jag skrattar ihjäl mig åt om några veckor....

Inga kommentarer: