onsdag 1 augusti 2012

Oj här har det gått uppåt!

Oj, sommaren har varit...konstig... Vädret har varit kasst, vi har som vanligt renoverat och renoverat men ändå hunnit med Gottland, Öland, Köpenhamn och snart åker vi till Marseille. Och jag har tänkt på vad jag ätit, lite i alla fall. Tyvärr har jag druckit vin varje dag - nästan iaf. Som motvikt har jag faktiskt rört mig en del också, kanske joggat var tredje dag i snitt. Men nu kommer jag inte i några av mina kläder. Hemskt! Har inte vågat vågat väga mig men inser att de4t här GÅR inte längre! Jag kan inte komma tillbaka till jobbet småvaggande i stora bylsiga tält så nu gäller det att gå tillbaka till ursprungsvikten på 62 kilo. Vågen visade 68,5 kilo. sex och ett halvt kilo måste väck. Ett mål är att ha gått ner FEM kilo till 1 september då jag fyller år.

Inga kommentarer: