onsdag 29 augusti 2012

Orka?

Tillbaka hemma igen.. men har inte hunnit med motion idag, dagen har gått i ett och nu är jag ensam med sjukt barn. Dagens input: hotellfrukost (omelette, champinjoner, färska hallon/blåbär och lite nötter, pumpakärnor + laktosfri yoghurt, men också mindre bra: ett halvt glas färskpressad apelsinjuice, en halv kiwi, några melonbitar och en halv grape. Sen flippade jag ut. På grund av tidsbrist. Och dålig karaktär. Lunchen blev en macka med mozzarella, skinka - det var det som erbjöds. På det ett äpple. Av detta fick jag ont i magen! Väl hemma tuggade jag i mig en sallad med hallomiost, lite bacon, och på kvällen någon röra av nötter, kakao,kokos, kokosfett. Shit vad kroppen gick igång på det, jag sitter här och svettas=förbränningen gick igång. (tror jag...) Men jag har en motionscykel. Ska jag? Orkar jag? Så här sent= 22 på kvällen? Hell yes!

Inga kommentarer: