söndag 1 januari 2012

2012

En lugn nyårsafton. Men jisses vad jag åt mycket onyttigt. För sista gången på länge.
Nu ska jag komma i form. Varje vecka ska jag väga mig och fredag morgon är vägningdsdag.
Första vägningen sker fredag 6 januari 2012, mitt mål är att jag ska väga 63 kilo då och inte mer!

Ett tag - tills jag är i balans igen - ska jag skriva vad jag äter och hur jag rör mig.
1 januari
Frukost: Ett ägg, auburginröra, en matsked yoghurt, en matsked Acili ezme, en halv lök + vitlök. Kaffe & en skvätt mjölk.
Lunch: Broccoli, köttfärs och lite aburginröra och en bit Hallomi-ost
Middag: 2 ägg, lök, två skivor skinka, ca 15 gram ost.
Lite granatäpple och tre färska ananasbitar.

PW ca 1.30 tim
Övrigt - rört mig på stan ca 2 timmar (shopping...)

Känner mig kanonbra, även om jag är lite hungrig. Heja mig!

Inga kommentarer: