onsdag 23 februari 2011

Var går gränsen?

Så här i vintertid har man ju jämt mer eller mindre ont i halsen, men frågan är NÄR det inte är bra att träna? Jag har tränat varje dag, inte hysteriskt hårt utan kanske sprungit 5-6 km och så lite styrketräning på det. För jag vågar inte pressa mig...

Matmässigt går det galant. Det ÄR inte svårt alls. Men just i detta nu är jag vrålhungrig så jag vet inte om jag ska tolka det som att jag ätit för lite?
En vanlig dag ser ut så här:
Omelett på två ägg och ibland ost, ibland kalkon, ibland lite bacon
Lunch: minikeso, kanske 2 avocados, lite kalkon eller skinka
Miiddag nötfärs med stekt vitkål
Kanske några nötter på kvällen, typ 30- 50 gram.

Nu sitter nog varje kilo som berget, så det gäller att ligga på gränsen utan att hamna i svält för det blir ju ingen glad av.

Inga kommentarer: