torsdag 10 februari 2011

Våg-skräcken har slagit till

Det går så överraskande bra att inte äta godis eller fikabröd. Det går fantastiskt bra att inte äta potatis, pasta och ris.
Och det fungerar helt fantastiskt att springa, träna utan att fylla på med kolhydrater..
Men även solen har sina fläckar. I helgen slank det ned en liten glassportion, och det var inte särskilt gott. Och på konferensresan som jag just kom hem ifrån fick jag black-out och beställde en portion pasta. Och mådde pyton såklart.
Jag tycker inte att jag har gått ned något direkt, men jag känner mig så mycket snyggare. Jag känner mig som värsta toppen-pinglan helt enkelt. Denna toppenpingla har varit himla duktig på träning å det senaste, joggar alla lediga dagar, klämmer in gympass närhelst hon kan. Idag sprang jag 6 kilometer på 34 minuter vilket ändå får vara bra och anledningen till att det är så sjukt KUL att träna är att jag lyssnar på så förbannat bra musik. Då tränar jag inte, jag tokdansar i min fantasi...
Men imorgon tänkte jag närma mig vågen igen...plus minus noll tror jag. Alltså runt 64,7 kg...?

Inga kommentarer: