lördag 19 februari 2011

Svinkallt - men sol!

Idag skulle resten av familjen ut och åka skridskor och stora tjejen fick mina skridskor, så slapp jag! Istället stack jag ut på en underbar, men väääldigt tröttande springrunda. Jag sprang väl 1 - 1,5 timme och måste erkänna att det gick trögt. Säkert pga att jag inte har ätit så mycket kolisar. Men det var så vackert och härligt ändå!
Imorse stod vågen på 63 kg, snart är vi runt 62 kg och nosar. 62 kilo var ju mitt mål, men jag måste säga att 59 är det nya målet. Dels går det oförskämt bra, det är verkligen, verkligen enkelt att skippa ALLT socker och allt som är kolhyderat-stinnt.
Jag kommer att fortsätta att äta så här, helt klart. Och så säger ju testet på Dukan att 59 kilo är min ideala målvikt. Då ska mitt mål att inte gå över 60 kg och alla kläder ska anpassas till detta.

Inga kommentarer: