söndag 23 januari 2011

Svårare...

Igår hade jag cravings så att det hette duga. Hade jag inte outat min diet så tydligt för omgivningen så hade jag nog stoppade både det ena och det andra i min lilla sugna mun. Det var kalas och jag gjorde världens godaste kladdkaka ( enligt alla andra - för själv vågade jag inte ens slicka på fingret..) jag köpte kakor och donade med godispåsar och snacks... men inte en endaste liten bit kom ned.
Men ändå så kändes det som om jag fuskade..jag vet inte...men jag åt nötter - ja. jag åt lite lite frukt med choklad på = gino (handlade väl om två matskedar) jag åt en bit brie, jag drack ett litet glas GT.
äh, fan jag är nöjd ändå.
Men jag ligger runt 65 kilo fortfarande - hänger mellan 64,9 och 65, 4 just nu.
Målet nästa vecka är att hänga runt 64-strecket.

Ny veckan, nya tag. Denna gång består min frestelse av Guldbaggegalan och sedan Göteborg Filmfestivals invigningsfest och allt där omkring. Det gäller verkligen att förbereda sig.

Inga kommentarer: