torsdag 13 januari 2011

Ah, det var fjärde dagen...

...som blev väääääldigt tungt. Å, jag är så hungrig i dag, och lite tom i bollen.
Jag åkte ifrån min fina soppa som hela dagen troget stod och väntade på hallgolvet. .Istället har jag fullkomligen vräkt i mig, så känns det faktiskt! Jag petade i mig en pulver-diet-historia på förmiddagen ( ett fynd från skrivbordslådan) sen fick jag vid lunch ila ned till Hemköp för att inhandla soppa. Av alla alternativ kändes ändå vv gulasch bäst. Kände mig nästa lite syndig.
Väl hemma var lilltjejen och jag vråååålhungriga, hon fick potatis och köttbullar men jag fick tomatsoppa. Den bli fantastisk god med chili och vitlök i! Sen kom dagens stora synd...en klick gourmé crème fraîche med getost smak. Mums! Det var nästa så att jag smög fram till bag-in-boxen. Och nu kunde jag inte hålla mig; jag pressade en grapefrukt och hällde upp i det där tomma vinglaset.
66,9 är jag nere på nu.
Imorgon blir det LCHF =mat. Två ägg med lite röktskinka på. Lunchen blir keso o skinka o en bit paprika. Middag blir kanske räkor med aoli.

Inga kommentarer: