onsdag 26 januari 2011

Ingen vägning = fegis!

Tycker ju inte att helgen var så farlig... kanske lite? med för mycket nötter och sug som hette duga.
Men så kom ju Guldbaggegalan på en lite silverbricka och då åt jag lite ost och sallad och en liten sushi och någon dumpling tror jag att det var. Och med en fri bar med Champange, vin och gud vet allt blev det kaaaanske lite för mycket. Men - faktiskt - det var verkligen värt det, så himla kul var det! Vi dansade till klockan halv fyra och nästa morgon skulle vi ta tåget hem igen. Min kollega ringde 30 minuter innan tåget gick och då sov jag fortfarande, så någon maffig hotellfrukost blev det inte :-(
Ganska mör i huvudet tryckte jag i mig en mini-påse chips på tåget men återigen, det var det värt!
Men imorgon måste jag upp på vågen igen. Jag tror att jag ligger på 66 kg. Alltså upp lite.

Inga kommentarer: