torsdag 10 juni 2010

Skakar fram lite inspiration

Vägde mig i morse - 65,7 kg. Det var ju bra men det räknas inte riktigt i min värld. Vikten som räknas är enbart den på viktväktarnas möten med skor. Jag kan tänka mig att jag ligger någonstans runt 66, 5 kg och skvalpar.
Men snart är jag förbi mitt första delmål 66 kg. Då vill jag fira med en ny fräsch träningsbehå.
Jag funderar lite på att ge mig själv en löparklocka som present som slutmål. Men jag vet inte om jag kanske hellre shoppar loss lite nya kläder? Jag är supersugen på några riktigt snygga jeans, i storlek 29!
Den här veckan har jag inte lyckats komma iväg till viktväktarna, igår hade jag haft tid men då hade jag glömt registeringen hemma och den måste man ju ha med sig. Jag har inte heller lyckats kravla mig iväg och morgonjoggat. Idag tränade jag för första gången på den här veckan, på gymmet. Det gick väldigt bra och jag testade min fart på löpbandet, jag börjar bli snabb, 15 minuter på 3 km känner jag mig väldigt nöjd med.

Inga kommentarer: