tisdag 1 juni 2010

Bikinisäsongen är här

Men än har jag inte bikinikroppen. Vänta bara säger jag, för nu kommer den big time!
Imorgon ska jag väga mig och jag tror inte på några större förändringar, kanske ett halvt kilo ner eller så. Men hemma vägde jag faktiskt 67,4 idag fast det räknas inte riktigt. Jag är sjukt duktig nu och har verkligen kommit in i tänket, kanske att jag tom slarvar lite och inte äter upp alla 29 poäng som man ska. Och jag tjänar in grymme-massa AP. Redan uppe i 24 härliga löparpoäng, som jag inte har för avsikt att använda. Och jag har 19 BP kvar och nya kommer på fredag. Tjoho!
Håll för ögonen nu för här ska skrytas: klockan fem klev jag upp i morse och sprang 11 km till ett naturreservat vid havet. Hallelulja vilken upplevelse. Men det var lite ofrivilligt för det var en fågelskock utanför huset som hade en lokal Idoltävling på hög volym.

Nu gäller det bara att hålla motivationen uppe trots att jag inte går ned i vikt. För något händer ju i kroppen när man löptränar varje dag.

Inga kommentarer: