måndag 24 maj 2010

Värre än vad jag anat...

Jag vägde ännu mer än jag trodde. Jag vägde fyra hekto under 70 kilo, dvs 69,6 kilo.
Fy!!!!!!!
Så jag blev månadsmedlem på viktväktarna i fredags, de har något erbjudande nu.
Och sen kom helgen....Vi åkte till landet och där fanns det godsaker sedan tidigare. Några kompisar hade hälsat på och tagit med sig mängder av godis och chips. Jag föll som en fura, ingen karaktär alls dessvärre.
Helgen blev ett ända stort frosseri, jag tror att istället för de där 29 poängen jag får äta så toppade jag med 56 poäng.
Jag vet inte varför jag agerar så här destruktivt och varför jag inte har någon karaktär alls. Vill jag inte gå ned i vikt? Jo, det vill jag ju!!!!!
Söndagen var ok med 29 poäng, nu är jag på jobbresa och det gör det sjukt svårt igen. Jag har dock nobbat godis, kakor, chips (okej då jag tog typ fem...och lika många chilinötter och en godisbit). Dessvärre drack jag också ett och ett halvt glas vitt vin också....
Min plan för imorgon: jogging på morgonen, bra hotellfrukost = lite yoghurt & musli, en grov smörgås med protein och kaffe och kanske någon frukt. Lunch = sallad, Middag = tillbaka på hemmaplan fast då är det skolfest = buffe.

Fan vad jag är dålig på att banta just nu!!!!!

Inga kommentarer: